Ana içeriğe atla

İnce Sözler

Sayfa Açıklaması: İnce Sözler, En Güzel İnce Sözler, Anlamlı İnce Sözler, İnce Sözler Kısa, İnce Sözler Uzun, İnce Sözler 2017, İnce Sözler Laflar, İnce Sözler Mesajlar.

Kimi insanlar vardır derin düşünür son derece hassas olup hemen kırılabilir.Çevremizde muhakkak böyle kişiler görmüşüzdür.Bakışları anlamlı, sözleri incedir.Her konuşması, her sözü bir anlam taşır.Söylediği sözler kişi durup biraz düşünmesini sağlar.İşte bu insanların söylemiş olduğu bir çok ince sözler bulunuyor hazırlanan sayfamızda ince sözlere yer verdik göz atabilirsiniz.

EN GÜZEL İNCE SÖZLER LİSTESİ:
  • İçine atarsın da içinden atamazsın.
  • Düşenin dostu olmaz, ayaktayız da var mı sanki.
  • Ulaşılmaz değilim, yaklaşmasını bil!
  • Baktığım kadarsın, arkamı döndüğümde kocaman bir yalansın.
  • Kalbimde herkes engelli bir tek sen online…
  • Yalnızlıktan ölünmüyor, bak bana hala hayattayım.
  • Senin yapmışlığın kadar, benim silmişliğim var.
  • Ayakkabımın altı delikti ama üstü her zaman boyalıydı.
  • Küsme şansına belki onunda şansa ihtiyacı vardır!
  • Dünya keyifli olsaydı kimse keyif verici madde kullanmazdı.
  • Benim demir param senin kadar bozuk değil.
  • Eskiden piyasa nerde biz orda, artık biz nerde piyasa orda…
  • Sen benimsen her şey herkesin olabilir. Sıkıntı yok.
  • Nedense hep ben bilirim dersin! Sorsalar bilmezsin ne bilirsin!
  • Hayat zor be kanka. Sen O’na ölürsün, O başkasına.
  • Ona öyle nasıl bağlandın dediler. Ben değil o bağladı dedim.
  • Masal kitabı gibisin, okuması güzel ama inanması zor.
  • Kumar gibisin; Kazansam haram, kaybetsem başkasınınsın.
  • Beni torpile benzetirler, yakmadığınız sürece patlamam.
  • Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum.
  • Dün ile bugün arasında kavga çıkarsa, yarın kaybeder.
  • Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!

  • Kral olmayanlara taç taktık; işte en büyük hatayı da bur da yaptık.
  • İnsanların en büyük mutluluğu akıllarını doğru kullanmayı öğrenmeleridir.
  • Bazılarının yüzündeki masumiyet, içlerindeki pisliği örtmeye yetmez.
  • Yüz verdim diye, şımaracaksan eğer, 96′ sını geri alırım, etrafımda 4 dönersin!
  • Tarihin bilinci olsa geçmiş kalmazdı. Zaman sıfırlanıp gelecek olmazdı.
  • Evet aşk varmış. Küçükken bir masalda okumuştum; Hatta bir varmış, bir yokmuş.
  • Giden gitsin, yangınlarla döner. Arkama bile bakmam çünkü krallar önde gider.
  • Bana kimse yaşamak istediğimi sormadı. O halde kimse nasıl yaşayacağımı söyleyemez.
  • Öyle masum durduğuma kanma sakın, şafak karanlık olsa da firarım yakın.
  • Beyazlar içinde hayatıma yenilikler ararken, karanlıklar içinde sırtımdan vurulmayı öğrendim.
  • Ya severek acı çekmesini bileceksin, ya da sevmeyeceksin hep acı çekeceksin!
  • Hep anlatırdı sevdiklerim; böyleyken böyle olur. Söz söylenir göz dolar, Haziranlar Şubat olur!
  • Bir çizgi bile olamıyorsun hayatımda ancak nokta olacaksın cümlemin sonunda.
  • Biz hataları değil, hatalar bizi buldu. Biz yalanları değil, yaşadıkça yalanlar bizi yaşatmaz oldu.
  • Ben seni öpmedim ben sadece dudaklarındaki mutluluğun dibini sıyırdım.
  • Erkek gömleğinin çok yakıştığı kadınlar olabilir; Eteğin daha çok yakışacağı erkekler olduğu gibi.
  • Nefesim kesilmeden sana son bir kelime; seviyorsan gel artık ben senden gidemem.
  • Aşk insanın hem dostu hem düşmanıdır. İnsanı onun gibi yıkan, onun gibi sevindiren bir şey yoktur hayatta!
  • Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de. Aşk dolu mısraların karşısında direnmeyi de.
  • Bak bunu saymıyorum! Bir daha ki sefere, daha haince bir planla bekliyorum bazılarını. Şöyle, kafama takacağım cinsten olsun.
  • Faydalı hale getirilemeyen zaman kaybedilmiştir, çünkü zamanı durdurmak veya depolamak mümkün değildir.
  • Suskunluğum asaletimdir. Her lafa verilecek bir cevabım var ama lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • Ne derdime derman isterim ne gönlüme sultan. Ne cebime para isterim, ne arkama insan. Hepsine rest alayına isyan…
  • Aşk dudaktan çıkan bir kelimede değil, gözlerden akan yaştır. Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil, uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.
  • Zannetmeyin gücüm bitti yorgunum. Zannetmeyin suskunum; zannetmeyin artık yokum; fırtınalar öncesi hep böyle durgunum.
  • Kız dediğin naz etmez. Erkek dediğin hiç ürkmez. Dosttan düşman olmaz, gavurda namus olmaz, güzelde kusur olmaz, gerçek aşkta da gurur olmaz.
  • Zamanında onlar için atılmış fedakâr adımların değerini bilmeyenler; zamanı geçtikten sonra, o adımlar altında ezilmeye mahkumdur…
  • Acılara dayanır bu yürek ama senin gibi nankörlere asla! Gözlerimin gördüğü yerden sildim seni bitirdin içimdeki delikanlı sevgiyi, mutluluklar sana yaşadığın namert hayatında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Teyzeye Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfamızda Teyzeye Güzel Sözler yer almaktadır. Boşuna dememişler Teyze anne yarısıdır diye.Teyzelerimiz bizler için çok önemli başımız sıkıştığında yardımımıza koşan bizi anlayan en yakın akrabamızdır.Bir derdimiz olduğunda annemizden sonra derdimizi açabileceğimiz en güvenilir insandır.Teyzelerimizi üzmeyelim onları sevelim ve yeri geldiğinde güzel sözler söylemekten çekinmeyelim. TEYZEYE EN GÜZEL SÖZLER: Sen benim annem gibisin, beni büyüten, benim dertlerimi, sırlarımı paylaştığım teyzeciğim seni çok seviyorum. Bazen benim için bir kız arkadaş oldun oturup dertlerimi dinledin. Bazen bir anne oldun bana nasihatler verdin. Senin sayende hayatı, yaşamayı öğrendim canım teyzem. Hem anne yarısısın hem de canımın yarısı. Seni çok seviyorum, iyi ki varsın teyzem. Sana bir insandan bahsedeceğim şimdi hayal et. Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin, iyi kalpli melek gibi, gülümsemesi güzel kendi güzel bir insan merak ettin mi kim bu? Sensin canım teyzem sen. Canım t

Şems-i Tebrizi Sözleri

                 Şems-i Tebrizi Sözleri  Güzel bir gülü güzel bir geceyi güzel bir dostu herkes ister. Önemli olan gülü dikeniyle geceyi gizemiyle dostu tüm derdiyle sevebilmektir. Önce sevgiyi anlayalım. Gençliğimde aradığımı yaşlılığımda buldum neylersin. Ya ben erken geldim ya sen geç kaldın vuslata neylersin. Kader! Sevmek bu kadar güzelse kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir. - Şems-i Tebrizi Yalnız kalırsan, yalnız olmadığını bil! Dertli isen, dermanın olduğunu bil! Hiçbir şeyin sahibiyim deme, emanetçi olduğunu bil!... Şems-i Tebrizi Berrak bir gönülden Kirli su akmaz Güzel bir ruhtan Kötü söz çıkmaz... Şems -i Tebrizi  Dostluk gül olmaktır; Yaprağı ile de, dikeni ile de...Şems-i Tebrizi Ey İnsan... Kafdağı kadar yüksekte olsan da kefene sığacak kadar küçüksün. Unutma her şeyin bir hesabı var: Üzdüğün kadar üzülürsün. Bir saat düşünceye dalmak altmış yıl ibadetten hayırlıdır. - Şems -i Tebrizi  Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın, ya

Arkadan Konuşanlara Sözler

Sayfa Açıklaması: Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Sözler 2017, En Güzel Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Sözler Kısa, Arkadan Konuşanlara Sözler Facebook, Yüzüne Gülüp Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Kapak Sözler, Arkadan Konuşanlara Küfürlü Sözler, Arkadan Konuşanlara Sert Sözler. Günümüzde arkadan konuşmak normal bir şey miş gibi bir hal aldı.Oysaki birisinin arkasından konuşmak dinimizce de büyük günahlardan birisidir.Arkadaşının yada herhangi birisinin arkasından konuşup o kişinin hakkında yalan yanlış veya doğru olsa dahi arkadan konuşulması gıybet etmektedir.Dinimizin emrettiği ise ayıpları örtün örtün ki bizde sizin ayıplarınızı ahirette örtelim. diyor. Öyle karaktersiz insanlar var ki dedikodu da master yapmış ağzı durmadan koca gün göbeğini kaşıyıp onu bunu çekiştirir.İşte bu gibi insanlara bir çift söz yeterli olacaktır.Sizler için derin bir araştırma yaparak en anlamlı kapak arkadan konuşanlara sözleri bir araya getirdik. EN GÜZ