Ana içeriğe atla

İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim 2015 Yarışmacılar Kıyafetlerini Nerden Alıyorlar

İŞTE BENİM STİLİM 29.BÖLÜM KIYAFETLERİ, KİM NE GİYDİ,NERDEN ALDI

Hafta içi hergün yayınlanan İşte Benim Stilim All Star'ın 29.bölümü yayınlandı. Yarışmacılar kombinlerini cuma şıklığına göre yaptılar. Yarışma kanalında yarışmacıların kıyafetlerinin kaç paraya alındıkarı söyleniyor fakat nerelerden alışveriş yaptıkları bilinmiyor. İşte bende sizler için bu konuda araştırma yaptım ve yarışmacıların nerelerden alışveriş yaptıklarını sizlerle her gün paylaşmaya çalışacağım. İşte Benim Stilim All Star yarışmacılarının kıyafetleri, nerelerden alışveriş yaptıkları ve staylinglerini kaç paraya oluşturduklarını sizlerle paylaşmaya calışacağız.

İşte 2 Ekim 2015 Cuma İşte Benim Stilim All Star 29. Bölüm yarışmacıların kıyafetleri kaç paraya ve nereden aldıkları,

2 EKİM KİM ELENDİ TIKLA >>>

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR CUMA GÜNÜ KIYAFETLERİ



İşte Benim Stilim All Star : AYŞENUR BALCI

Beyaz Yaka: Coss - 169 TL
Siyah Uzun Kollu Kalem Elbise: Topshop - 99 TL
Siyah Gözlük: Stradivarius
Siyah Küçül El Çantası: Butigo - 180 TL
Siyah Topuklu Ayakkabı: 200  TL
Siyah Opak Çorap: 19 TL
Siyah Taşlı Kolye: 99 TL



İşte Benim Stilim All Star :ÇİĞDEM ÇELİK

Siyah Deri Ceket: Özden Cerrahoğlunun150 TL
Siyah Etek Ucu Dantelli Elbise: bypinarnaz - 75 TL
Siyah Sitiletto : pelininayakkabilari - 90 TL
Siyah Küpe: bypinarnaz - 15 TL
Siyah Çanta: 150 TL


İşte Benim Stilim All Star: ÖZDEN CERRAHOĞLU

Siyah Uzun Kollu balıkçı Yaka Kalem Elbise : Topshop - 99 TL
Siyah Kutu Çanta : pieddepoule_selale - 300 TL
Gold Kolye: pieddepoule_selale - 750 TL
Siyah Stiletto: 600 TL


İşte Benim Stilim All Star: AYCAN-NURCAN ŞENCAN

NURCAN 
Pudra Kısa Ceket : H&M - 160 TL
Beyaz Dantelli Pantalon : yusufcamoz - eserponline - zuhal_gunacti - 200 TL
Ten Rengi Platformlu Ayakkabı: jabottershoes 129 TL
Ten Rengi Çanta: 1300 TL


İşte Benim Stilim All Star: EZGİ BAYLAR

Kırmızı V Yaka Tulum : ebrukarabayir - 800 TL
Açık Kahverengi Pelusş Yakalı Palto : ebrukarabayir - 1200 TL
Kırmızı Şapka: zara_tr - 99 TL
Taba Rengi Askılı Çanta: zara_tr - 120 TL
Kırmızı Bot: ninewestturkiye - 90 TL


İşte Benim Stilim All Star :EZGİ ÜNAL

Siyah Balıkçı Yaka Yanları Beyaz Çizgili Elbise :robertonisantasi - 100 TL
Siyah Deri Ceket: 100 TL
Siyah Bilekte Bot: 190 TL
Siyah Yıldız Küpe: kendi tasarimi - 10 TL
Siyah Çanta: 70 TL


İşte Benim Stilim All Star : GÜLŞAH YILMAZ

Gri Ceket Elbise: Mango - 59 TL
Gümüş Köstekli Saat: vintage
Siyah Diz Üstü Çizme: 200 TL
Siyah Yuvarlak Küpe : 10 TL


İşte Benim Stilim All Star: DİDEM AKIN

Siyah V Yaka Tulum: adl_official - 390 TL
Siyah Kolye: zara - 98 TL
Siyah Kalın Topuklu Bot: 250 TL
Siyah Kemer: 50 TL
Siyah Gözlük: 730 TL


İşte Benim Stilim All Star: NAZLI HAMARAT

Mavi Siyah Payet Mini Elbise: 500 TL
Siyah Deri Ceket: 1.750 TL
Siyah Botte: 800 TL
Siyah Yuvarlak Küpe: 20 TL 
Siyah Çanta: 150 TL
Siyah File Çorap: 20 TL


İşte Benim Stilim All Star: AYŞEGÜL DOĞAN

Siyah Bol Paça Pantalon: 100 TL
Siyah Dantelli Üst: 200 TL
Siyah Platrofm Topuklu Ayakkabı: 80 TL
Siyah Yapay Kürk: 149 TL
Gümüş Klaç Çanta: 100 TL


İşte Benim Stilim All Star: EMEL ÖZKIZILTAŞ

Üstü Siayah Dantelli İçi Beyaz Kırmızı Kloş Etekli Elbise: 350 TL
Siyah Klaç Çanta: 90 TL 
Kırmızı Stiletto: 80 TL
Siayah Küpe: 10 TL

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER 
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 2 ekim,iste benim stilim all star 29.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, işte benim stilim yarışmacılar kıyafetleri nerelerden alıyor, 29.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 2 ekim işte benim stilim kıyafetleri, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 2 ekim,









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Teyzeye Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfamızda Teyzeye Güzel Sözler yer almaktadır. Boşuna dememişler Teyze anne yarısıdır diye.Teyzelerimiz bizler için çok önemli başımız sıkıştığında yardımımıza koşan bizi anlayan en yakın akrabamızdır.Bir derdimiz olduğunda annemizden sonra derdimizi açabileceğimiz en güvenilir insandır.Teyzelerimizi üzmeyelim onları sevelim ve yeri geldiğinde güzel sözler söylemekten çekinmeyelim. TEYZEYE EN GÜZEL SÖZLER: Sen benim annem gibisin, beni büyüten, benim dertlerimi, sırlarımı paylaştığım teyzeciğim seni çok seviyorum. Bazen benim için bir kız arkadaş oldun oturup dertlerimi dinledin. Bazen bir anne oldun bana nasihatler verdin. Senin sayende hayatı, yaşamayı öğrendim canım teyzem. Hem anne yarısısın hem de canımın yarısı. Seni çok seviyorum, iyi ki varsın teyzem. Sana bir insandan bahsedeceğim şimdi hayal et. Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin, iyi kalpli melek gibi, gülümsemesi güzel kendi güzel bir insan merak ettin mi kim bu? Sensin canım teyzem sen. Canım t

Şems-i Tebrizi Sözleri

                 Şems-i Tebrizi Sözleri  Güzel bir gülü güzel bir geceyi güzel bir dostu herkes ister. Önemli olan gülü dikeniyle geceyi gizemiyle dostu tüm derdiyle sevebilmektir. Önce sevgiyi anlayalım. Gençliğimde aradığımı yaşlılığımda buldum neylersin. Ya ben erken geldim ya sen geç kaldın vuslata neylersin. Kader! Sevmek bu kadar güzelse kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir. - Şems-i Tebrizi Yalnız kalırsan, yalnız olmadığını bil! Dertli isen, dermanın olduğunu bil! Hiçbir şeyin sahibiyim deme, emanetçi olduğunu bil!... Şems-i Tebrizi Berrak bir gönülden Kirli su akmaz Güzel bir ruhtan Kötü söz çıkmaz... Şems -i Tebrizi  Dostluk gül olmaktır; Yaprağı ile de, dikeni ile de...Şems-i Tebrizi Ey İnsan... Kafdağı kadar yüksekte olsan da kefene sığacak kadar küçüksün. Unutma her şeyin bir hesabı var: Üzdüğün kadar üzülürsün. Bir saat düşünceye dalmak altmış yıl ibadetten hayırlıdır. - Şems -i Tebrizi  Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın, ya

Arkadan Konuşanlara Sözler

Sayfa Açıklaması: Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Sözler 2017, En Güzel Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Sözler Kısa, Arkadan Konuşanlara Sözler Facebook, Yüzüne Gülüp Arkadan Konuşanlara Sözler, Arkadan Konuşanlara Kapak Sözler, Arkadan Konuşanlara Küfürlü Sözler, Arkadan Konuşanlara Sert Sözler. Günümüzde arkadan konuşmak normal bir şey miş gibi bir hal aldı.Oysaki birisinin arkasından konuşmak dinimizce de büyük günahlardan birisidir.Arkadaşının yada herhangi birisinin arkasından konuşup o kişinin hakkında yalan yanlış veya doğru olsa dahi arkadan konuşulması gıybet etmektedir.Dinimizin emrettiği ise ayıpları örtün örtün ki bizde sizin ayıplarınızı ahirette örtelim. diyor. Öyle karaktersiz insanlar var ki dedikodu da master yapmış ağzı durmadan koca gün göbeğini kaşıyıp onu bunu çekiştirir.İşte bu gibi insanlara bir çift söz yeterli olacaktır.Sizler için derin bir araştırma yaparak en anlamlı kapak arkadan konuşanlara sözleri bir araya getirdik. EN GÜZ